Reklamacje


Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie jest uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.


Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie odebrania towaru. Reklamacje towaru z powodu niezgodności powstałych po odebraniu towaru nie będą uwzględniane.


Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:



KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ


W ramach reklamacji możesz:


  1. domagać się wymiany towaru na nowy albo

  2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).


Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową. Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:


  1. Twoje imię i nazwisko;

  2. numer zamówienia;

  3. numer rachunku bankowego;

  4. datę dostarczenia towaru;

  5. opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.


Ponadto, jeżeli to możliwe, dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.


Gotową reklamację powinieneś wysłać pod adres: biuro@umam.pl.



KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ


Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.


W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.



KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI


W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.


Wymiana towaru



Reklamowany towar odbierzemy od Ciebie w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci nowy towar.



Obniżenie ceny towaru


Jeżeli natomiast domagałaś się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.



Zwrot towaru


W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłeś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś dostarczyć towar (przesyłką pocztową lub kurierską albo osobiście) na poniższy adres:


UMAM S.C.

ul. Hemara 1

80-280 Gdańsk


W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Opakowanie z towarem powinno zostać przygotowane w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł.


Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia nam towaru.


Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za towar.


W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem biuro@umam.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 791 191 440).